Een succesvolle organisatie is afhankelijk van goede medewerkers die klanten goed kunnen adviseren en ondersteunen. Het team van Screenlink is een hechte groep die tot het uiterste gaat om klanten te helpen. Wij geven alleen eerlijk advies op basis van tientallen jaren ervaring op divers terrein.
Het team van Screenlink is een hechte groep mensen die klaar staan om klanten te helpen. Onze mensen luisteren goed naar de vragen van de klant. Ze hebben de vakkennis en ervaring in huis om klanten eerlijk te adviseren over de oplossing die het beste bij hen past. En dat is voor iedere klant anders.
De servicedesk van Screenlink zorgt voor goede communicatie en lost problemen op mocht er toch ergens iets verkeerd gaan. Om bij Screenlink te mogen werken moet je beschikken over een klantgerichte houding en zeker geen 9 tot 5 mentaliteit hebben. Dát kenmerkt Screenlink.
–
Je kunt bij ons rekenen op een partnerschap waarbij we je in alle fases ondersteunen. Van persoonlijk advies in de beginfase tot aan langdurige service en support bij het gebruik van onze producten.
In deze fase bekijken we samen je wensen, de omgeving, technische mogelijkheden, budget en doelstellingen. We zijn eerlijk en geven een advies waar jouw bedrijf beter van wordt.
We nemen al het werk uit handen. Van inkoop van alle hardware, het inplannen van de monteurs tot aan het installeren op locatie met onze VCA gecertificeerde medewerkers. We gaan pas weg als alles naar tevredenheid werkt.
Voor de narrowcasting geven we een uitgbreide online training en de mogelijkheid om een workshop te volgen om zelf templates te maken. Voor de presentatiesystemen geven we altijd een training op locatie. Bij Screenlink willen we dat je optimaal gebruik maakt van de oplossing die je hebt gekocht.
Na de oplevering in de training bieden we uitgebreide support. We hebben een uitgebreid kenniscentrum en kunnen indien nodig een helpsessie op afstand inplannen door mee te kijken op jouw computersysteem.
Een systeem voor videovergaderen dient altijd te worden afgestemd op de ruimte waarin het wordt geplaatst en het gebruik. Wij adviseren onze klanten wat het beste bij hen past.
Alle hard- en software die wij leveren zijn geselecteerd op kwaliteit. Hierdoor weten we zeker dat onze klanten lang van de gekozen oplossing gebruik kunnen maken.
De software van de camera’s wordt regelmatig voorzien van nieuwe functionaliteiten, hierdoor blijf je altijd bij de tijd en zijn onze systemen ook in de toekomst nog geschikt.
We bieden een uitgebreide gebruikers training op locatie en de service desk helpt je verder als je hulp nodig hebt.