Digitale Bezoekersregistratie.

AVG-proof bezoekers ontvangen.

Maak een einde aan onoverzichtelijke bezoekersstromen en geef bezoekers een professionele ontvangst met onze digitale bezoekersregistratie. Meld je nu aan voor een vrijblijvende demonstratie.

Veiligheid

Met een digitale bezoekersregistratie verzeker je de veiligheid en juridische zekerheid van jouw organisatie.

Bij aanmelding kun je de huisregeles kenbaar maken en de bezoeker verplichten hiermee akkoord te gaan.

En bij calamiteiten kun je zien wie er aanwezig is in het pand.

Richtlijnen

Met onze digitale bezoekersregistratie voldoe je direct aan richtlijnen vanuit ISO, AVG/GDPR, de Arbowet en HACCP.

Lay-out in eigen huisstijl

Maak een goede eerste indruk.

Je hebt de mogelijkheid om de lay-out van het aanmeldscherm aan te passen zodat deze in lijn is met de eigen huisstijl.

Daarnaast kun je een gepersonaliseerde welkomstboodschap (tekst, video of foto’s) instellen en dit in verschillende talen presenteren.

bezoekersregistratie

Hoe werkt het?


logo

Stap 1

Maak een afspraak via een eigen portaal, of eigen agendasysteem zoals Microsoft Office 365 of Outlook.

logo

Stap 2

Met onze digitale bezoekersregistratie ontvangt de bezoeker een bevestigingsmail in jouw huisstijl.

logo

Stap 3

Bij aankomst meldt de bezoeker zich eenvoudig aan op de aanmeldzuil bij de receptie. 

logo

Stap 4

Bij het aanmelden kan de bezoeker ook aangeven dat men akkoord is met de huisregels.

logo

Stap 5

De ontvanger van het bezoek ontvangt direct een mail of SMS dat het bezoek is gearriveerd.

logo

Stap 6

En bij het verlaten van het pand meldt de bezoeker zich netjes af.


FAQ

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Kan ik een calamiteitenlijst voor BHV’ers genereren?

Met onze oplossing kun je met één druk op de knop een dergelijke lijst genereren. BHV’ers kunnen deze zelfs digitaal en op elk moment raadplegen via onze applicatie op hun telefoon. Het is wel belangrijk dat personen zich bij aankomst aanmelden, zodat je altijd beschikt over een actuele calamiteitenlijst.

Wat is digitale receptie?

Een digitale receptie bestaat uit twee elementen: software en hardware. De hardware wordt meestal vertegenwoordigd door een tablet, kiosk of aanmeldzuil. Via de hardware maak je gebruik van onze software, die alle aspecten van het aan- en afmelden van gasten en het registreren van bezoekers regelt.

Werkt bezoekersregistratie met Outlook?

Onze digitale bezoekersregistratiesysteem integreert naadloos met Outlook. Afspraken die je in Outlook maakt met externe personen worden automatisch in het bezoekersregistratiesysteem opgenomen.

In diverse maten en modellen

Aanmeldzuil

Wij hebben naast de software ook de hardware in huis. Of je nu op zoek bent naar een tablet voor op de balie of een vrijstaande zuil, wij hebben het allemaal. Onze aanmeldzuilen komen in verschillende maten, modellen en kleuren, zodat je de perfecte match kunt vinden voor jouw bedrijfsomgeving.

Ontdek onze standaard modellen.