Narrowcasting op kantoor is een slimme manier om met medewerkers en bezoekers te communiceren. Denk aan beeldschermen in wachtruimtes, ontvangsthallen of vergaderruimtes, waarop informatie wordt getoond die relevant is voor bezoekers of medewerkers. Ook op kantoor is narrowcasting een krachtig middel om interne communicatie te verbeteren, medewerkers te informeren en een professionele indruk achter te laten bij gasten.
Steeds meer bedrijven gebruiken narrowcasting op kantoor om informatie snel en effectief te verspreiden. Denk aan mededelingen vanuit HR, het delen van bedrijfsnieuws of het tonen van belangrijke KPI’s. In plaats van lange e-mails of papieren posters, kun je met narrowcasting eenvoudig zorgen dat de juiste boodschap op het juiste moment wordt getoond.
Gebruiksvriendelijk en intuïtief.
Flexibel: werk vanuit kantoor of thuis.
Schaalbaar: geschikt voor meerdere locaties.
Veilig en betrouwbaar.
Bekijk, analyseer, exporteer en deel real-time inzichten met jouw publiek via onze PowerBi koppeling.
Deel real-time informatie vanuit bronnen zoals SharePoint, Buienradar, NS, 9292, en verkeerskaarten, en integreer sociale media zoals Facebook, Instagram en X.
Wij ondersteunen bestanden zoals JPG, PNG, GIF, MP4, PDF, WORD en PPT(X), en integreren met diverse bestandsystemen.
Plan je content voor verschillende tijden van de dag, voor bepaalde weken of voor speciale evenementen.
Onze editor is volledig cloudgebaseerd, hierdoor kun je overal en op elk moment aan jouw campagnes werken.
Bij Screenlink hebben we een koppeling met Canva. Dat betekent dat je rechtstreeks vanuit ons narrowcasting systeem je ontwerpen kunt gebruiken voor je uitzendingen. Lees onze blog voor meer info.
Maak eenmalig een basisontwerp dat past bij je merkidentiteit. Denk aan vaste kleuren, lettertypes en een herkenbare opmaak. Vervolgens hoef je per boodschap alleen nog de tekst of afbeelding aan te passen.
Om met narrowcasting op kantoor aan de slag te gaan, heb je een scherm, een mediaplayer (of een scherm met ingebouwde software) en narrowcastingsoftware nodig. Daarmee kun je content inplannen, aanpassen en afstemmen op specifieke locaties of doelgroepen. In onze blog over starten met narrowcasting leggen we precies uit welke stappen je kunt volgen en waar je op moet letten bij de inrichting van je systeem.
Heb je een vraag en kun je het antwoord niet vinden in onze veelgestelde vragen? Geen zorgen! Wij staan altijd klaar om je te helpen.
Stuur ons gerust een e-mail met je vraag en ons team zal zo snel mogelijk reageren: info@screenlink.nl
Liever direct contact? Je kunt ons natuurlijk ook altijd bellen: 085 – 3030960.
Je hebt zowel software als hardware nodig om Digital Signage te kunnen gebruiken. Naast een beeldscherm heb je een mediaspeler nodig. Hier hoort ook een internetverbinding nodig voor het bijwerken en beheren van de inhoud op afstand. Als laatst heb je een content management systeem nodig wat de software is achter de hardware.
Ja, je kunt bij ons ook een beeldscherm bestellen omdat wij naast de software ook de bijhorende hardware aanbieden. Wij werken samen met A-merken, zoals Phillips en Dynascan. Neem voor advies contact met ons op.
Er zijn talloze mogelijkheden echter is het belangrijk dat je een geschikt scherm kiest wat past bij de locatie en doelgroep die je wilt bereiken.
Ja. Met onze mediaspeler kun je draadloos, oftewel Wi-Fi gebruiken en door de externe antenne heeft deze altijd ontvangst.
Onze mediaspeler werkt direct nadat deze is aangesloten. Als je echter Wi-Fi gebruikt, moet het Wi-Fi-wachtwoord eerst worden ingevoerd.
Met onze jarenlange ervaring in audiovisuele oplossingen helpen we jou om de perfecte narrowcasting oplossing te vinden voor jouw kantoor. Of je nu wilt focussen op interne communicatie, het delen van bedrijfsdoelen, of het verhogen van de betrokkenheid onder medewerkers, wij bieden op maat gemaakte oplossingen voor elk bedrijf.
Een van de speerpunten van Screenlink is de uitgebreide support die we aan onze klanten bieden. Op alle mediaspelers wordt Teamviewer geïnstalleerd zodat we altijd op afstand uitgebreide support kunnen leveren. We hebben onze eigen klantenportaal waarin je meldingen en vragen kunt doorsturen naar de ServiceDesk via servicedesk@screenlink.nl.
Standaard delen we de handleiding voor ons systeem, zowel het Nederlands als het Engels. Daarnaast verzorgen we ook online trainingen waarin alles uitgebreid wordt uitgelegd.
Naast online trainingen bieden we ook workshops aan. Tijdens de workshop krijg je alle ins-and-outs uitgelegd, vaste templates in huisstijl en een basis aan content wat je iedere dag kunt uitzenden.