In 2015 richtten Ad van de Put en Geert Philipsen Screenlink op met een visie om een revolutie teweeg te brengen in de wereld van narrowcasting. Ze erkenden het potentieel ervan bij lokale bedrijven zoals slagers, bakkers en visverkopers, maar ook bij grotere detailhandelaren, en probeerden narrowcasting te democratiseren voor elke kleine en middelgrote onderneming (MKB-er).
Destijds was narrowcasting complex. Geert en Ad’s ambitie was om het toegankelijk te maken door gebruiksvriendelijke software te ontwikkelen en toegewijde klantenondersteuning te bieden. Deze mix van kwaliteitsproducten, intuïtieve software en ondersteuning onderscheidt Screenlink, waardoor ze al snel een reputatie van betaalbaarheid en uitmuntendheid op de markt krijgen.
In 2018 breidde het klantenbestand van Screenlink zich uit met productie- en dienstverlenende bedrijven. Er kwam een keerpunt toen een multinational met vestigingen in vijftien Europese landen hen benaderde. Dit succes werd groot gevierd!
Met de verworven expertise in video communicatieoplossingen speelden Screenlink zich in op de groeiende behoefte aan geavanceerde video conferentietechnologie. Deze aanpassing getuigt van hun voortdurende toewijding aan innovatie, klantenservice en het vermogen om zich aan te passen aan de snel veranderende technologische omgeving. De oorspronkelijke droom van toegankelijke narrowcasting heeft hen geleid naar een bredere horizon van geïntegreerde communicatieoplossingen.