Wachtkamer scherm.

Een wachtkamerscherm biedt een warm welkom en een moderne, professionele uitstraling voor uw patiënten. Door praktische informatie te delen, voorkomt u veel vragen en werkt het scherm als een verlengstuk van uw consult. Informeer uw patiënten over uw praktijk, gezondheid en meer.

Wachtkamer scherm

Waarom een wachtkamer scherm?

Als praktijkhouder begrijp je hoe belangrijk het is om patiënten een zo comfortabel mogelijke ervaring te bieden, zelfs in de wachtkamer. Wachten kan gepaard gaan met gevoelens van spanning en onzekerheid, vooral in een medische omgeving. Daarom hebben we gekozen voor een wachtkamersysteem met narrowcasting.

Het scherm in onze wachtkamer biedt niet alleen vermaak, maar ook relevante informatie over gezondheid, behandelingen en tips voor een gezonde levensstijl. Dit helpt onze patiënten niet alleen om te ontspannen, maar het voorziet hen ook van nuttige kennis terwijl ze wachten. Bovendien kunnen we belangrijke praktijkmededelingen en veranderingen in onze dienstverlening direct communiceren.

Zo draagt narrowcasting bij aan een betere patiëntenervaring door hen te informeren en gerust te stellen, waardoor hun bezoek aan onze praktijk zo aangenaam mogelijk wordt.

Aan -en afwezigheidskoppeling

De zorg voor patiënten vereist vaak een teambenadering, waarbij verschillende zorgverleners betrokken zijn bij de behandeling. Met ons aan- en afwezigheid koppeling kunnen medewerkers eenvoudig in- en uitklokken met één druk op de knop. Op een centrale plek kun je de aanwezige medewerkers tonen wat helpt bij het snel identificeren van beschikbare zorgverleners.

Zelfgemaakte Inhoud

Het is niet alleen mogelijk om patiënten op de hoogte te houden van de geschatte wachttijden, maar ook om hen te informeren over recent nieuws en ontwikkelingen binnen de zorginstelling zelf. Denk aan aankondigingen van nieuwe behandelmethoden en inspirerende succesverhalen van medepatiënten.

Al met al, narrowcasting biedt een innovatieve oplossing om de wachtervaring voor patiënten te verbeteren. Het houdt hen geïnformeerd, vermaakt en betrokken bij de ontwikkelingen in de zorginstelling. Dit draagt bij aan een positievere en meer ontspannen sfeer in de wachtkamer, wat uiteindelijk de algehele patiëntervaring ten goede komt.

Klanten die je voorgingen.

logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
085-3030960