Wachtkamerscherm in de zorg

We zijn allemaal bekend met de lange wachttijden die we soms ervaren in de wachtkamer van een dokter, tandarts of fysiotherapeut. In tegenstelling tot andere locaties waar mensen kunnen wachten, is de wachtkamer van een zorginstelling een omgeving waar mensen vaak met specifieke emoties en verwachtingen zitten.

Patiënten kunnen zich nerveus, angstig of onzeker voelen over hun komende afspraak met een zorgverlener. Dit maakt de wachtkamer een cruciale plek om patiënten gerust te stellen en te helpen ontspannen. Hier komt het concept van narrowcasting goed van pas, aangezien het de mogelijkheid biedt om patiënten en bezoekers te vermaken en tegelijkertijd relevante informatie te verstrekken.

Aan -en afwezigheidskoppeling

De zorg voor patiënten vereist vaak een teambenadering, waarbij verschillende zorgverleners betrokken zijn bij de behandeling. Met ons aan- en afwezigheid koppeling kunnen medewerkers eenvoudig in- en uitklokken met één druk op de knop. Op een centrale plek kun je de aanwezige medewerkers tonen wat helpt bij het snel identificeren van beschikbare zorgverleners.

Zelfgemaakte Inhoud

Het is niet alleen mogelijk om patiënten op de hoogte te houden van de geschatte wachttijden, maar ook om hen te informeren over recent nieuws en ontwikkelingen binnen de zorginstelling zelf. Denk aan aankondigingen van nieuwe behandelmethoden en inspirerende succesverhalen van medepatiënten.

Al met al, narrowcasting biedt een innovatieve oplossing om de wachtervaring voor patiënten te verbeteren. Het houdt hen geïnformeerd, vermaakt en betrokken bij de ontwikkelingen in de zorginstelling. Dit draagt bij aan een positievere en meer ontspannen sfeer in de wachtkamer, wat uiteindelijk de algehele patiëntervaring ten goede komt.

Klanten die je voorgingen.

logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
085-3030960