Horeca

Narrowcasting biedt de horeca een krachtige manier om gericht te communiceren met klanten. Door specifieke content te tonen op schermen in restaurants, bars of wachtruimtes, kunnen horecaondernemingen de klantervaring verbeteren. Voordelen zijn onder andere het maken van prijslijsten, promoten van dagelijkse specials, aankondigen van evenementen en meer.

Narrowcasting scenario’s voor de horeca

Stel je een restaurant voor dat de menukeuzes en chefs aanbevelingen op digitale borden presenteert. Voor hotels kan narrowcasting in de lobby klanten informeren over faciliteiten en lokale bezienswaardigheden. Hierdoor verhoogt narrowcasting de klantbetrokkenheid en stimuleert het upselling. Door de doelgerichte aanpak biedt narrowcasting een waardevolle toevoeging aan de horecabranche.

Ons narrowcasting systeem is speciaal ontworpen om aan de unieke eisen van de horeca te voldoen en biedt diverse functies die je in staat stelt om gepersonaliseerde en relevante content te tonen. Met ons systeem kun je eenvoudig menukaarten beheren en updaten, speciale aanbiedingen en promoties tonen, evenementen en nieuws delen op het juiste moment en plek.

Narrowcasting op maat

Ons systeem stelt klanten in staat om te kiezen uit diverse soorten schermen die perfect passen bij hun esthetische voorkeuren. Of het nu gaat om verfijnde wandgemonteerde displays die een moderne touch toevoegen aan een chique restaurant, of om elegante vrijstaande schermen die naadloos opgaan in de ambiance van een knusse bar, ons aanpasbare aanbod biedt de ultieme personalisatie.

Bovendien houden we bij onze dienstverlening rekening met de huisstijl van de klant, waardoor informatie niet alleen effectief wordt gecommuniceerd, maar ook in lijn blijft met de identiteit van de zaak. Door deze unieke benadering kun je als horecaonderneming niet alleen je boodschap overbrengen, maar ook je eigen stijl en sfeer benadrukken.

Klanten in de horeca die gebruik maken van ons systeem

logo
logo
logo
logo
logo
logo
085-3030960