Als uw werknemers (vaak) niet fysiek op kantoor zijn, bijvoorbeeld omdat ze als vrachtwagenchauffeur altijd onderweg zijn of in de bouw werken, dan begrijpt u het belang van efficiënte en doelgerichte communicatie. Met Screenlink Connect kunt u ervoor zorgen dat uw medewerkers altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en zich meer betrokken voelen bij uw organisatie.
Het platform bied een snelle en doelgerichte manier van communiceren, waardoor werknemers altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en zich meer betrokken voelen bij hun organisatie. Hiermee biedt Screenlink Connect een oplossing voor het gebrek aan communicatie en interactie dat kan ontstaan bij op afstand werkend personeel.
Met Screenlink Connect kunnen bedrijven berichten creëren met een titel, afbeelding en tekst. De titel en afbeelding zijn zichtbaar op het hoofdscherm. Gebruikers kunnen op de titel of afbeelding klikken om het volledige bericht, inclusief de tekst, te bekijken. Er is ook de mogelijkheid om een link toe te voegen naar content op een website. Berichten kunnen worden gepland voor publicatie in de toekomst of direct worden gepubliceerd.
Als een bericht wordt verwijderd in het CMS systeem, wordt het ook verwijderd in de applicatie. Gebruikers die uit dienst zijn, worden verwijderd uit het CMS systeem en ontvangen geen nieuwe berichten. Bestaande berichten worden gewist.
"*" geeft vereiste velden aan