Plaats een bestelkiosk in de winkel en laat jouw klanten hun eigen bestellingen plaatsen voor meer omzet per bestelling.
Benieuwd naar onze alles-in-een oplossing? Meld je nu aan voor een vrijblijvende demonstratie.
Indoor bestelkiosken zijn een waardevolle aanvulling voor de Retail. Ze verminderen wachttijden, geven klanten zelfbedieningsopties, verlagen fouten in bestellingen en stimuleren de verkoop met suggesties.
Bovendien verbeter je de klanttevredenheid door de snelle en nauwkeurige service die kiosken bieden.
Met de opkomst van contactloos betalen is het mogelijk om te betalen zonder gebruik te maken van een pinautomaat of NFC-lezer. We hebben expertise in het ondersteunen van de implementatie van diverse betaalmogelijkheden. De Payment Service Provider-koppelingen die we ondersteunen zijn onder meer CM, Six Payments, Stripe, Paymentsense, Mollie, CCV, Worldline, 2Checkout, Cikam EMS Payments en Pay.nl.
Een self-service kiosk is een handige oplossing voor klanten die snel en eenvoudig productinformatie willen opvragen of de beschikbaarheid van artikelen willen controleren.
Met een paar tikken op het scherm kunnen ze onmiddellijk prijzen, beschikbaarheid en andere relevante details verkrijgen.
Een informatiezuil kun je gebruiken om klanten te informeren en te begeleiden door ze bijvoorbeeld wegwijs te maken in de winkel. Toon een plattegrond van de winkel, bedrijfsvideo’s, presentaties en advertenties.
Plaats een informatiezuil op een strategische plek in de winkel, bijvoorbeeld midden in de winkel als omnichannel voor productinformatie.