In 2015 zijn Ad van de Put en Geert Philipsen het bedrijf Screenlink gestart. “We zagen kansrijke toepassingen van narrowcasting bij de kleine lokale verswinkels zoals slagers, bakkers en viswinkels. Daarnaast zagen we ook mogelijkheden voor grotere retailbedrijven in de verkoop van kleding, schoenen en dergelijke.
“Narrowcasting was in die tijd nog best wel ingewikkeld. Het was onze droom om narrowcasting voor iedere ondernemer in het MKB bereikbaar maken. Dat wilden we realiseren door gebruik te gaan maken van software die voor iedere klant eenvoudig te gebruiken is. Daarnaast wilden we er ook zijn voor klanten die in het dagelijkse gebruik problemen zouden voordoen.”
De combinatie van goede producten, eenvoudig te bedienen software en support als de klant daar behoefte aan heeft maakte van ons een onderscheidende speler op de markt van narrowcasting. Bijkomend voordeel was dat we voor het MKB ook nog eens heel goed betaalbaar waren. Het duurde niet lang of we stonden bekend als het narrowcasting bedrijf met de beste prijs/ kwaliteit verhouding in de markt en de eerste klanten meldden zich al snel aan. Nu moet je in de business ook wel een beetje geluk hebben. Zo kwam al snel de eerste grote retailer met 50 winkels naar ons over, de eerste grote bibliotheek die de volledige inrichting verzorgd wilde hebben en het eerste grote bedrijf dat ons vroeg om naast de narrowcasting ook een aantal grote schermen in de vergaderzalen te plaatsen.
In 2018 kregen we steeds meer productiebedrijven en dienstverleners als klant. We hebben toen ook ons logo voor de 1e keer aangepast.
We hebben kregen een aanvraag van een bedrijf met vestigingen in een 15 tal Europese landen. Deze opdracht hebben we ook gekregen waardoor we in een keer internationaal zijn gegaan. We waren er trots op dat we nu ook klanten konden helpen met meerdere vestigingen in het buitenland.
De kernwaarden van Screenlink zijn nooit veranderd, de beste prijs/kwaliteit verhouding, eenvoudige software en een uitstekende support. De klanten van het 1e uur waren tevreden en we kregen steeds meer aanvragen voor het inrichten van vergaderruimtes. In 2020 hebben we een groot aantal projecten gedaan op dit gebied. Nu het video vergaderen een grote opmars heeft gekend in 2020 hebben we ook dit bij vele klanten mogen adviseren, verkopen en installeren.
Per 2021 heeft ons logo dan ook een kleine aanpassing doorstaan en zullen we bekend staan in Nederland als het bedrijf gespecialiseerd in narrowcasting en presentatiesystemen.
Na het succesvolle jaar 2021 hebben we in 2022 een nieuw logo laten ontwerpen en een nieuwe website die beter is afgestemd op de doelgroep.