KLANTCASE

Nagtzaam Accountants en Fiscalisten

logo

Nagtzaam Accountants en Fiscalisten ondersteunt ondernemers en bedrijven met het samenstellen, beoordelen en controleren van jaarrekeningen en financiële overzichten. Onlangs was Nagtzaam Accountants en Fiscalisten op zoek naar een manier om hun presentaties en vergaderingen efficiënter te maken. Ze wilden een interactief presentatiescherm dat hen in staat zou stellen om interactief te communiceren en samen te werken met hun klanten en collega’s.

presentatiescherm
Een 86 inch interactief presentatiescherm op een verrijdbare trolley. Accessoires: Een Nureva microfoon en Yealink camera systeem.

Eind 2020 werd besloten om het pand te gaan verbouwen en spreekkamers te vervangen door nieuwe grotere vergaderruimten. Destijds werd nog gebruik gemaakt van een ouderwetse beamer die steeds meer problemen gingen vertonen. Daarnaast is ook de behoefte aan video vergaderen flink toegenomen. De hoogste tijd dus om de vergaderruimten te moderniseren. Antoinette van Engelen, persoonlijk assistent van de algemeen directeur, Yousef Kayyal, kreeg de opdracht om moderne presentatieschermen te zoeken.

“Omdat wij omgaan met vertrouwelijke gegevens van klanten is het voor ons extra belangrijk dat alle info die gepresenteerd wordt op het presentatiesysteem waarmee wij werken goed beveiligd is”, aldus Antoinette. “Toen ik ging zoeken naar nieuwe presentatiemogelijkheden kwam ik bij Screenlink terecht. We maakten een afspraak en eind september zijn we naar de showroom in Zaltbommel gereisd. Daar heeft Screenlink ons alle mogelijkheden laten zien. Er werd al redelijk snel een offerte uitgebracht en vervolgens is Screenlink naar Veghel gekomen om de situatie ter plaatse te bekijken. Wat ik zo fijn vind is dat ze goed met ons meedenken. Ze communiceren kort en krachtig en alles is goed georganiseerd”.

Succesvolle implementatie

Kortom, de implementatie van een interactief presentatiescherm heeft Nagtzaam Accountants en Fiscalisten in staat gesteld om hun presentaties en vergaderingen naar een hoger niveau te tillen en een professionele uitstraling te creëren. Daarnaast stelt het hen in staat om effectiever te communiceren, nauwer samen te werken met klanten en collega’s, en hun dienstverlening te verbeteren.