
Op ’t Hof, een technische groothandel met 5 vestigingen, merkte dat klanten graag zelf informatie willen ontdekken, maar ook persoonlijk advies willen wanneer dat nodig is. Ze lopen de winkel binnen, willen iets bekijken of kopen, en zijn tussendoor nieuwsgierig naar het nieuwe assortiment. Om deze balans te behouden en klanten op hun eigen tempo te bedienen, ging de winkel op zoek naar een oplossing die beide mogelijk maakt: narrowcasting.
Klanten lopen de winkel binnen en willen snel iets kopen. Tegelijkertijd zijn ze nieuwsgierig naar het nieuwe assortiment. Bij Op ’t Hof herkenden ze deze uitdaging en zochten hierom naar een passende oplossing: een interactieve informatiezuil, die als een digitale collega fungeert. Hiermee kunnen klanten zelfstandig producten ontdekken, terwijl medewerkers beschikbaar blijven voor persoonlijk advies wanneer dat nodig is.




Naast een interactieve informatiezuil heeft de winkel ook gekozen voor informatieschermen. Door de locatie vallen de schermen meteen op zodra je de winkel binnenloopt, en wordt het vaak bekeken wanneer klanten bij de kassa staan: zo kunnen ze altijd het laatste nieuws volgen. Op de schermen worden aanbiedingen en belangrijke aankondigingen geplaatst, zoals een open dag of afwijkende openingstijden. Een slimme oplossing om klanten altijd up-to-date te houden.
Geïnspireerd? Neem contact met ons op!
Heeft dit project jou geïnspireerd en wil je ontdekken wat narrowcasting voor jouw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op of maak een afspraak en bezoek onze showroom.
Wij helpen je graag met het vinden van de juiste oplossing, of het nu gaat om een informatiezuil of een narrowcasting scherm voor in de winkel. Met onze ervaring en flexibele oplossingen zorgen we ervoor dat jouw boodschap altijd effectief en opvallend wordt weergegeven.
Lees ook.
Wat heb je nodig voor narrowcasting?
Wil je weten wat je allemaal nodig hebt om met narrowcasting te starten? In deze blog leggen we stap voor stap uit waar je op moet letten bij de keuze voor schermen, software en content. Zo maak je een goede start!

