KLANTCASE

Van Antwerpen Elektrotechniek

logo

Het smoelt gewoon goed

“Ik ontdekte narrowcasting voor het eerst bewust bij een collega installateur. Ik zag op het scherm dat er iemand jarig was en de jarige werd door het bedrijf gefeliciteerd. Ik vond het een mooi middel om samen met de mensen in het bedrijf de dingen te delen die je belangrijk vindt”.

Aan het woord is Karin van Antwerpen, directeur van Van Antwerpen Elektrotechniek, dé elektricien voor particulieren en bedrijven in Tilburg en omstreken.  Dit familiebedrijf heeft 22 mensen in dienst die het grootste gedeelte van de dag onderweg zijn om bij klanten elektrotechnische installaties te installeren of te repareren.

Dagelijks gebruik

Nadat Karin een post van Sreenlink bij Ad van de Put op LinkedIn zag heeft ze hem meteen benaderd. In een persoonlijk gesprek met Ad en een duidelijk filmpje werd onder het genot van een cappuccino ook de projectleider geënthousiasmeerd. 

“Ook de uitleg en plaatsing zijn naar behoren verlopen. Daarna moet je het zelf gaan doen en wij gebruiken het systeem dagelijks. Van het verwelkomen van bezoekers tot mededelingen en de beste wensen volgen wij het nieuws en soms staat op de narrowcasting gewoon een heerlijk huiselijk knapperd vuurtje. Supergezellig op kantoor.”

Boodschap visualiseren

“Ik vind het belangrijk om onze mensen goed te blijven informeren, te herinneren of mededelingen te kunnen doen. Omdat je met een narrowcasting scherm de boodschap beter kunt visualiseren wordt het begrijpelijker en pakken de medewerkers het beter en sneller op. Het is moderner en sluit beter aan bij de visuele wereld waarin we nu leven. 

“In het kantoor worden onze bezoekers bij binnenkomst welkom geheten. In de showroom werken wij met een digitaal bord om onze klanten te informeren. Zo kunnen we hen aan het begin van het gesprek een bedrijfsfilm laten zien waarmee men al een goed idee krijgt van wie wij zijn , wat wij doen en wat wij voor u kunnen betekenen. 

Met de klant kunnen wij bijvoorbeeld de tekeningen van een nieuw te bouwen woning op groot formaat doornemen en meteen aanpassingen op het scherm zetten. Zo wordt bij het bespreken van een installatie bespreken alles meteen visueel en waar de nodige aanpassingen moeten worden gedaan kunnen wij deze meteen doorsturen naar onze tekenaar, die er direct mee aan de slag kan.

Professionele oplossing

Ik vind het belangrijk om het goed te doen voor onze medewerkers, ze goed te informeren over alles wat er in ons bedrijf speelt en ook de successen me ze te delen. Screenlink heeft ons geadviseerd over de schermen die daarvoor geschikt zijn. De oplossingen waar wij voor hebben gekozen zijn professioneel en, ook niet onbelangrijk, ze smoelen vooral goed. Het helpt ons om beter te communiceren met onze medewerkers en onze klanten, en dat maakt het samenwerken met elkaar een stuk fijner en gemakkelijker.”