Froster Frozen Food Logistics

Bij Froster Frozen Food Logistics, een groot bedrijf met een divers personeelsbestand, is communicatie van essentieel belang. Om iedereen gelijktijdig te kunnen bereiken en betrokken te houden, hebben ze gekozen voor Digital Signage.

Froster wilde ervoor zorgen dat alle medewerkers, ongeacht hun locatie, belangrijke updates direct konden zien. Door strategisch geplaatste digitale schermen in het hoofdkantoor en het magazijn te installeren, kunnen zij nu via narrowcasting 24/7 berichten delen. Ons narrowcasting systeem stelt hen in staat om content eenvoudig te beheren en op elk moment van de dag aan te passen.

Froster Frozen Food Logistics kiest voor meer bereik en betrokkenheid

Narrowcasting brengt een stuk interne betrokkenheid. Naast zakelijke berichten, plaatsen we ook persoonlijke berichten van collega’s. Ik hoor wel eens van collega’s dat ze het fijn vinden om op de hoogte te blijven van elkaar. Mensen zijn steeds berijder om iets over henzelf op het scherm te plaatsen, zoals een certificaat dat behaald is of een speciaal jubileum.

Lotte Lagrouw

Lotte Lagrouw

Marketing en Communicatie, Froster

21 June 2023 – 12:00 PM

Het doel van het Digital Signage systeem is niet alleen om zakelijke mededelingen te doen, maar ook om de medewerkers op een leuke manier op de hoogte te houden van wat er speelt binnen het bedrijf. Van evenementen tot nieuwe projecten, alles kan snel en gemakkelijk worden gedeeld.

Ook jouw personeel beter informeren en betrekken?

Ben je op zoek naar een oplossing waarbij medewerkers snel en effectief op de hoogte blijven van belangrijke informatie, evenementen en successen? Overweeg dan ons gebruiksvriendelijke Digital Signage systeem, dat zich al bewezen heeft bij bedrijven zoals Froster Frozen Food Logistics.

KSP Kunstgras

“We hebben een extra scherm genomen voor onze nieuwe vestiging in Harmelen om ook onze collega’s daar van belangrijke informatie te voorzien. Iedere vestiging heeft zijn eigen speellijst, maar we publiceren vanuit het hoofdkantoor ook een algemeen speellijst. Het hoofdkantoor deelt informatie over projecten, certificaten die we hebben behaald, open vacatures, nieuwsberichten en verjaardagen. Zo proberen we ondanks dat we hard groeien de samenhorigheid te behouden.” – Sander van de Wiel (KSP Kunstgras).

Alle locaties van KSP Kunstgras maken gebruik van hetzelfde narrowcasting systeem

Op het hoofdkantoor in Lelystad hangen twee narrowcasting schermen, waarvan één zich bevindt in de kantine. Deze locatie is strategisch gekozen omdat hier al het personeel wordt bereikt tijdens lunchpauzes, koffiepauzes en omdat het tevens de doorgang naar het magazijn is. Ook de buitendienstmedewerkers passeren hier regelmatig.

narrowcasting in de kantine

Content Management Systeem

“Je ziet veel mogelijkheden in het systeem wat erg interessant is. Dat we ons eigen huisstijl er makkelijk in kunnen implementeren, is erg fijn. We werken samen met een marketingbureau, maar soms is het fijn om zelf snel iets in elkaar te kunnen zetten.” – Sander van de Wiel.

Support

“Ik heb vaak contact met jullie helpdesk gehad en ik werd snel geholpen.” – Jasper Lankhaar (KSP Kunstgras).

Contact

"*" geeft vereiste velden aan

Naam







Toegestane bestandstypen: pdf, png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 128 MB.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Paul Meijering Stainless Steel

“We hebben heel lang geleden al voor LED gekozen omdat we een vast logo op ons pand niet meer van deze tijd vinden. Ik vind het beter om je logo met je reclame uitingen te wisselen en dat je bijvoorbeeld naast je logo ook wel eens een andere boodschap op het scherm kunt zetten als je aandacht voor iets wilt vragen, dat je er zelf iets mee kunt doen. Dat is eigenlijk de keuze voor het LED scherm.” – Conny Meijering (Paul Meijering Stainless Steel).

Het besluit om een nieuw LED-scherm te installeren komt voort uit de noodzaak om het oude scherm, dat defect was, te vervangen. Met deze opdracht hebben wij de taak op ons genomen om een LED-scherm van 10 bij 6 meter te leveren en installeren.

Onze aanpak omvatte een zorgvuldige inventarisatie van de locatie en behoeften, gevolgd door deskundig advies om ervoor te zorgen dat het nieuwe scherm niet alleen functioneel is maar ook esthetisch aansluit bij de uitstraling van het pand.

led scherm

“Jullie hebben goed geïnventariseerd wat onze behoefte was, wat voor grootte scherm bij het pand past, wat we ermee wilden uitstralen, dus daar zijn we zeker tevreden over. Het contact was heel goed en de directe benadering van de accountmanagers kan ik ook zeker waarderen.

Paul Meijering Stainless Steel trekt weer de aandacht

Het resultaat is een opvallend LED-scherm dat nu volledig operationeel is, waardoor Paul Meijering Stainless Steel een nog prominentere plek inneemt in de lokale omgeving. Deze strategische keuze benadrukt niet alleen het streven naar kwaliteit en moderniteit van het bedrijf, maar zorgt er ook voor dat voorbijgangers niet om het vakmanschap en de innovatie van Paul Meijering Stainless Steel heen kunnen.

Content Management Systeem

“Het systeem is makkelijk in gebruik. Het heeft meer mogelijkheden dan het systeem wat we intern gebruiken. Zonder de handleiding kun je al een heel eind komen. Het werkt ook efficiënter, je kunt bijvoorbeeld een voorbeeld weergave doen voordat je de content meteen op het scherm zet. Je kunt plannen, dat is ook echt heel fijn. De post met de feestdagen erop hebben we ook vooruit gepland.”

Het LED-scherm wordt op afstand beheert via een content management systeem (Screenlink Basic). Via het CMS kun je content uploaden, speellijsten samenstellen en deze inplannen voor vertoning op het scherm. De opties voor content uploaden zijn eindeloos en het inplannen van de content biedt niet alleen gemak, maar ook volledige controle over wat er op het scherm wordt weergegeven.

Contact

"*" geeft vereiste velden aan

Naam







Toegestane bestandstypen: pdf, png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 128 MB.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Jansen Machining Technology

“Narrowcasting helpt ons met name als we een interne mededeling hebben. Dit kunnen we gemakkelijk via het systeem online zetten en zodra het erop staat, weet iedereen er ook van, dus dat is echt heel fijn.” Angelique Beckers – Jansen Machining Technology.

Met drie strategisch geplaatste schermen, verspreid over de welkomsthal, kantine en productieruimte, heeft Jansen Machining Technology een innovatieve manier gekozen om diverse doelgroepen binnen het bedrijf te bereiken.

“Wat we maandelijks doen is de omzet en productieve uren wat we aan afkeur produceren laten zien. Als je het kenbaar maakt, worden mensen er bewust van. En dat gaat ook over de leverbetrouwbaarheid. We vinden het erg belangrijk om op tijd te leveren aan de klant en dit moet intern goed gecommuniceerd worden.”

Samen met haar collega heeft Angelique Beckers deelgenomen aan de Narrowcasting Workshop. Tijdens deze workshop hebben ze niet alleen alle ins en outs van het systeem verkend en de laatste trends omtrent digitale communicatie ontdekt, maar hebben ze ook doelgerichte communicatiestrategieën ontwikkeld, specifiek afgestemd op hun doelgroep. Hierdoor zijn ze nu in staat om op een effectieve en doelgerichte manier hun boodschap te communiceren via narrowcasting.

“De workshop vond ik hartstikke gezellig! Heb ik achteraf nog om hulp gevraagd? Eigenlijk niet hé, dus jullie hebben het gewoon goed uitgelegd.”

HK Logistics

“Al onze locaties zijn nu voorzien van interactieve schermen. Met de mediaspeler software van Screenlink worden al onze medewerkers up to date gehouden van het laatste nieuws, ontwikkelingen en trainingen. Ook de bezoekers worden niet vergeten! Dank” – HK Logistics.

HK Logistics Narrowcasting scherm

HK Logstics is begonnen met slechts één scherm om de communicatie met hun chauffeurs te stroomlijnen. Het doel was duidelijk: De chauffeurs altijd up-to-date houden met relevante informatie, zoals routes, veiligheidsinstructies en algemene verkeersinformatie.

Uitbreiding naar 5 schermen

Als snel besloot HK Logistics om uit te breiden naar 5 schermen om ook de interne communicatie met werknemers op kantoor te verbeteren. De overgang naar de vijf schermen verliep vlot, aangezien deze in hetzelfde systeem aangestuurd worden.

Het systeem waar HK Logistics gebruik van maakt is een gebruikersvriendelijke narrowcasting software. Het werkt op een vergelijkbare manier als het maken van een PowerPoint presentatie, waarbij slides worden gemaakt en in een speellijst worden geplaatst.

Communicatie voor iedereen

Intern wil HK Logistics ervoor zorgen dat elke medewerker op de hoogte is van de algemene veranderingen in het bedrijf. Het bedrijf streeft naar een cultuur van transparantie waarin iedereen, van chauffeur tot personeel op kantoor, gelijke toegang heeft tot belangrijke updates en ontwikkelingen.

HK Logistics: Een bedrijf met oog voor het persoonlijke

HK Logistics begrijpt het belang van menselijke connecties en het vieren van de kleine dingen die het team zo bijzonder maken. Daarom is er extra aandacht voor het vieren van verjaardagen. Het bedrijf wil ervoor zorgen dat elke medewerker zich gezien en gewaardeerd voelt, zowel professioneel als persoonlijk.

Dit project weerspiegelt de toewijding van HK Logistics aan continue verbetering en innovatie in een steeds veranderende werkomgeving.

Contact

"*" geeft vereiste velden aan

Naam







Toegestane bestandstypen: pdf, png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 128 MB.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Bibliotheek Rivierenland

Bibliotheek Rivierenland, gelegen in een eigentijds gebouw, is toegewijd aan het bieden van een moderne en toegankelijke bibliotheekervaring.

De bibliotheek wilde haar moderne imago versterken door bezoekers en medewerkers op een moderne manier van informatie te voorzien. Hierbij lag de focus op de wens voor een eenvoudig en gebruiksvriendelijk systeem, zodat gebruikers het moeiteloos konden gebruiken, zonder noodzakelijke ervaring.

12 schermen: Oneindig bereik

Bibliotheek Rivierenland heeft gekozen voor een narrowcasting systeem bestaande uit 12 schermen die strategisch verspreid zijn over de bibliotheek, op locaties met veel bezoekersverkeer. Deze schermen bieden bezoekers relevante informatie, waaronder evenementen, nieuws en speciale collecties, en dragen zo bij aan een verrijkte bibliotheekervaring.

Narrowcasting Screenlink

Videowall: Groot publiek bereiken

De videowall, bestaande uit 4 grote schermen, biedt de mogelijkheid om tijdens evenementen sprekers, presentaties en andere visuele content op een opvallende manier te tonen aan een groot publiek.

De implementatie van de schermen en videowall heeft geresulteerd in een verhoogde betrokkenheid van bezoekers en werknemers bij de bibliotheek. De dynamische weergave van informatie op de schermen draagt bij aan een actuele en levendige sfeer, terwijl de videowall een professionele uitstraling geeft aan evenementen en presentaties op het podium.

Bibliotheek Rivierenland heeft haar modern imago versterkt

Bibliotheek Rivierenland heeft niet alleen haar modern imago versterkt, maar heeft ook een effectief communicatiemiddel gecreëerd om haar doelgroep op een hedendaagse en boeiende manier te bereiken.

Contact

"*" geeft vereiste velden aan

Naam







Toegestane bestandstypen: pdf, png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 128 MB.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Polygon Nederland

Polygon is een internationaal bedrijf dat gespecialiseerd is in het herstellen van water- en brandschade, in tijdelijke klimaatoplossingen en in het opsporen van lekkages. Het bedrijf stond onlangs voor een uitdagend probleem: Een intern communicatieprobleem dat hun efficiëntie en samenwerking belemmerde. Dit leidde tot vertragingen, misverstanden en een gebrek aan samenhang binnen het bedrijf. In een poging om deze obstakels te overwinnen en de interne communicatie te verbeteren, ging Polygon op zoek naar digitale communicatie oplossingen.

Polygon vindt het belangrijk dat medewerkers betrokken zijn

Monique Laijan, management assistent/ project assistent: “Ons bedrijf beheerst de gevolgen van water, brand en klimaat. We vangen bijvoorbeeld mensen op die last hebben van de gevolgen van een brandschade en alle emoties die daarbij komen kijken.  Daarom werken er bij Polygon mensen die graag andere mensen helpen. Ons succes is afhankelijk van de betrokkenheid van onze medewerkers en de manier waarop zij zich met inlevingsvermogen focussen op de klant. Om de betrokkenheid van onze mensen bij ons bedrijf te behouden vinden wij het belangrijk om onze mensen zo goed en snel mogelijk te informeren over relevante gebeurtenissen in ons bedrijf”.

Interne communicatie verbeteren met digitale communicatie

“Polygon is op dit moment actief in de overname van andere bedrijven en groeit hard in korte tijd. Daardoor wordt het personeelsbestand steeds groter. Om ervoor te zorgen dat iedere medewerker goed en snel de informatie ontvangt, hebben we gekeken welke mogelijkheden er zijn om dit te realiseren en dat bleek narrowcasting te zijn.

De directie heeft mij gevraagd mij te verdiepen in Narrowcasting en te kijken welke mogelijkheden er zijn voor Polygon Nederland. Een collega van mij had in het verleden contact gehad met Screenlink over narrowcasting en daarom heb ik hen opnieuw benaderd en een afspraak gemaakt. In de showroom heeft Ad van de Put mij uitgebreid uitgelegd en laten zien wat er voor ons bedrijf mogelijk is wat betreft digitale communicatie. Hij dacht echt met mij mee.  

Omdat de ene vestiging groter als dan de andere zijn we uitgekomen op 2 verschillende presentatieschermen. Deze zijn bovendien verrijdbaar, zodat we ze niet alleen kunnen gebruiken voor de interne communicatie, maar bijvoorbeeld ook in kunnen zetten voor teams- en andere meetings zoals evenementen voor klanten. Of zetten de schermen bij de receptie om onze klanten welkom te heten.

In kaart brengen wat nodig is

“Toen bekend was wat de mogelijkheden waren heb ik met al onze 17 vestigingen contact gehad over de locatie waar we de beeldschermen konden plaatsen en het aantal mensen dat daar werkzaam is. Dat is nodig om de grootte van het beeldscherm te bepalen. Op die manier heb ik in kaart gebracht wat we nodig hadden. Daarna ben ik nog een keer terug gegaan naar Screenlink samen met onze IT man om alle technische zaken te bespreken”, zo vertelt Monique.

Op basis van onze behoefte heeft Screenlink een offerte gedaan. Die hebben we voorgelegd aan onze directie en vervolgens zijn de beeldschermen aangeschaft. 

Kort daarna heeft Screenlink alle beeldschermen in alle 17 vestigingen geplaatst. Dat hebben zij netjes en heel goed gedaan; we zijn zeer tevreden!  

Verschillende boodschappen op verschillende vestigingen

Digitale communicatie

“Samen met onze Marketing & Communicatie afdeling plaats ik de boodschappen voor de diverse vestigingen op de schermen van de verschillende vestigingen. Soms zijn dat algemene mededelingen zoals bijvoorbeeld over procedure ziekteverzuim, openstaande vacatures (met QR code), verjaardagen die beschikbaar zijn.  Maar het is ook mogelijk om per locatie boodschappen te plaatsen zoals het lokale weer en verkeer. Het systeem is gebruiksvriendelijk en als je vragen hebt kun je altijd bij de Helpdesk van Screenlink terecht, waar je snel en adequaat door geholpen wordt”.

Ervaring met Screenlink

Monique is zeer tevreden over de service van Screenlink. “Wat ik zo fijn vind aan Screenlink is dat ze goed met je meedenken. Ze hebben veel kennis van narrowcasting en presentatieschermen. Maar ze leggen vooral goed uit wat voor jouw bedrijf goed werkt. Ze nemen echt de tijd voor je. Ze zijn heel goed bereikbaar, komen afspraken na en er is veel persoonlijke aandacht. “Kortom, ik beveel Screenlink aan, want zij brengen ‘meer in beeld’, aldus Monique.

Nagtzaam Accountants en Fiscalisten

Nagtzaam Accountants en Fiscalisten ondersteunt ondernemers en bedrijven met het samenstellen, beoordelen en controleren van jaarrekeningen en financiële overzichten. Onlangs was Nagtzaam Accountants en Fiscalisten op zoek naar een manier om hun presentaties en vergaderingen efficiënter te maken. Ze wilden een interactief presentatiescherm dat hen in staat zou stellen om interactief te communiceren en samen te werken met hun klanten en collega’s.

presentatiescherm
Een 86 inch interactief presentatiescherm op een verrijdbare trolley. Accessoires: Een Nureva microfoon en Yealink camera systeem.

Eind 2020 werd besloten om het pand te gaan verbouwen en spreekkamers te vervangen door nieuwe grotere vergaderruimten. Destijds werd nog gebruik gemaakt van een ouderwetse beamer die steeds meer problemen gingen vertonen. Daarnaast is ook de behoefte aan video vergaderen flink toegenomen. De hoogste tijd dus om de vergaderruimten te moderniseren. Antoinette van Engelen, persoonlijk assistent van de algemeen directeur, Yousef Kayyal, kreeg de opdracht om moderne presentatieschermen te zoeken.

“Omdat wij omgaan met vertrouwelijke gegevens van klanten is het voor ons extra belangrijk dat alle info die gepresenteerd wordt op het presentatiesysteem waarmee wij werken goed beveiligd is”, aldus Antoinette. “Toen ik ging zoeken naar nieuwe presentatiemogelijkheden kwam ik bij Screenlink terecht. We maakten een afspraak en eind september zijn we naar de showroom in Zaltbommel gereisd. Daar heeft Screenlink ons alle mogelijkheden laten zien. Er werd al redelijk snel een offerte uitgebracht en vervolgens is Screenlink naar Veghel gekomen om de situatie ter plaatse te bekijken. Wat ik zo fijn vind is dat ze goed met ons meedenken. Ze communiceren kort en krachtig en alles is goed georganiseerd”.

Succesvolle implementatie

Kortom, de implementatie van een interactief presentatiescherm heeft Nagtzaam Accountants en Fiscalisten in staat gesteld om hun presentaties en vergaderingen naar een hoger niveau te tillen en een professionele uitstraling te creëren. Daarnaast stelt het hen in staat om effectiever te communiceren, nauwer samen te werken met klanten en collega’s, en hun dienstverlening te verbeteren.

Cast

“Het is fijn als je zakendoet met mensen waar je een goed gevoel bij hebt”.  

In Nieuwegein, direct aan de A2, ligt CAST, het handelsplatform voor Schoenen, Sport en Mode. Het is een groot indrukwekkend pand met 3 verdiepingen en 150 showrooms. Als inkoper kun je hier het hele jaar terecht om de nieuwe en doorlopende collecties te bekijken en te reserveren. Daarnaast beschikt CAST over verschillende ruimtes die naar wens ingericht kunnen worden voor bijvoorbeeld; presentaties, vergaderingen en trainingen. Dit maak het een unieke locatie. 

Draadloze oplossing

Nikki de Gier is verantwoordelijk voor de verhuur van deze ruimtes. Nikki: “In deze ruimtes werkten wij voorheen met gehuurde TV schermen. Dat betekende dat we bij verhuur van de ruimte zelf de kabeltjes en speakers met de hand moesten aansluiten. Dat is veel werk en je ziet overal kabels liggen. Daarom leek mij een draadloze oplossing niet alleen praktischer, maar ook veel professioneler. Na onderzoek samen met collega Marijn Verschure kwam ze bij Screenlink terecht. 

Persoonlijk advies

“Tijdens een bezoek aan de showroom van Screenlink in Zaltbommel werd alles goed uitgelegd. Directeur Ad van de Put adviseerde ons twee verrijdbare presentatieschermen, zodat we deze schermen niet alleen in de vergaderruimtes, maar ook op beurzen of ledenvergaderingen konden gebruiken. Daar hadden wij zelf nog niet bij stilgestaan, Slim meegedacht van ze “, vertelt Nikki.

No-nonsense aanpak

“De presentatieschermen zijn netjes op tijd geleverd en Screenlink heeft alles geïnstalleerd. Dat konden we wel waarderen, die no-nonsens aanpak van ze.  Het is fijn als je zaken doet met mensen waar je een goed gevoel bij hebt.  Al met al zijn wij zeer tevreden over de schermen die we nu in onze vergaderruimtes gebruiken. We gebruiken ze steeds vaker en bij steeds meer gelegenheden.”

085-3030960